min fredag från början till slut

blev möte imorse som planerat. gick helt okej faktiskt.
skulle stå och vänta på pappa typ en timme efter det men då kom simpen!
så han skulle skjutsa hem mig. :) insåg hur mycket jag saknade mullis
så jag följde visst med till fellingsbro. ;o hade mys med Juni, Leon och Ida. <3
sen kom anna hem efter en stund och det var såklart också mys! (:
klockan fyramyra skjutsade simon hem mig igen. supersnäll kille sannerligen.
hem och lagade lite mat och sen kom Sofie, Sofia och Jimmy hit. (: yeeey!
glodde på så som i himmlen och käkade ost och kex. wuhuuu.
några timmar senare kom min lillstrumpa förbi också. bbbbästa.
har käkat min bästa kättfärsås, kollat på tv och på Beck.

tack för en världsbäst dag! <3

nu ba chillar jag, typ.
ska vell gå och sova. är fett trött nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0