fyra is the magic number.

förut skyllde jag min dygnsrytm på att det fanns så mycket olika saker att
göra på natten. och inga saker att göra på morgonen. inatt finns det inte en
enda sak att göra. det suger ju. det är ArkivX på tv.
men det är ju inte mycket att hurra för tbh.

imorgonbitti är det vakna med the voice. det vill jag se. men jag kommer aldrig
orka upp tills dess eftersom det verkar bli ganska sent inatt.

det är ju på tok försent att ta en sömntablett också. för då kommer jag sova
till tre imorgon eftermiddag. och det har jag ju sannerligen inte tid med.
för imorgon klockan 10 kommer storebror hit. och då är det ju ganska
bra om jag är vaken så jag kan släppa in honom.
och sen hoppas jag att Anna och lillminimysen kommer också. (:

nehe. en fjärde godnattcig. en alvedon. lite björngustafsson och sängen då.
den här gången ska det fan gå vägen.
fjärde gången gillt som det så fint heter i min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0