en vårlördag på helt jävla sanning!

precis hemkommen efter 14 timmar hos hamps. festligt.
gick över direkt när jag vaknade och drack kaffe i solen på hans balkong.
det var typ livets liv. kaffe och cigarett på balkong. fan vad jag har saknat.
sen kom sofie, sofia, emelie och joakim förbi också.
det blev en vända till mcdonalds och sen film film film.
först skulle vi se änglavakt. men den var på franska. utan text. snopet! hah.
så då glodde vi på my sisters keeper. vacker film sannerligen verkligen.
sen såg vi på Till det som är vackert och den var helt underbar! haha!
var nog bara jag som gillade den. men den var så cool så den blev bra! :D
men drog nyss hem från hampus iaf. för jag och sofie såg en kinespojke
under bordet. blev livrädd. ;o läskigt som tusan faktiskt.

och min mamma är tillbaka från lanzarote.
skönt att ha henne på hemmaplan igen! (: <3

nu ska jag glo på tv. sen sova snart.
hoppas på att lillasyster kommer hit imorgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0