en helt underbar helg faktiskt!

vaknade lite försent imorse. drygt.
men sofie, sofie, johanna, sara, hampus, big och jocke kom förbi sen.
ytterst trevligt som vanligt såklart.
sen drog jag och johanna hem till mamma och björn. kolla kort från lanzarote.
fick ett asfint badlakan också. huhu.
sen hem till bbbbästa mathilda på en snabbkaffe och lite mys. (: <3

tillbaka till frövi och glodde sista solsidan. vackert slut sannerligen. :')
sen lite big brother efter det. haha. för kul äre.
nu gör jag mest ingenting faktiskt. lite melissa horn, tbh.

imorgon får jag en ny header också. wihooo.
gullungen Sanna ska fixa det till mig. :*

nej, nu jävlar blir det sunes jul och sängen. life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0