taggar

tålftä fäbruari. klåkkan artån eller tjugiträtti. tvåniäfämkronär.
är tagghad! villvillvill. vill vara miljonär. och kunna gå dit. vill så gärna.
men sen var man inte miljonär.
och idag ringde stället jag var på arbetsintervju.
bättre sent än aldrig som det så fint heter.
börjar förmodligen jobba nästa vecka. men man får inte förvänta sig saker.
för då kan man bli besviken och det vill man ju inte bli såklart.
så jag sitter snällt och väntar tills dom ringer upp nästa vecka.
och sen fortsätter jag drömma om den 12 februari. japp!

blir vell en jävlaskitnatt för det känner man ju på sig.
underbara liv som ger mig sömn hela dagarna men ingen på natten. 
Tack jesus i himlen och fårahedarna och maria och josef och åsnan.  



hör du sången dom spelar på radion? varje ord verkar handla om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0