en jävla måndag!

dagens dag idag!
vaknade vid niosnåret med johanna efter en brutalt rolig och galen natt!
vi gjorde oss iordning och gick upp på stan till waterproof. (:
johanna tatuerade sig nämligen idag. blev sjuuuuukt snyggt! :D iih!
när hon var färdig så gick vi runt på stan någon timme och glodde.
köpte två tröjor och ett par brallor. (: göttmos!
sen var det dags att hoppa på bussen tillbaka till frövi.
drog hem till papz och kollade när han rensade fisk. (ÄCKLIGT!)
och lekte morotsleken med lilla bollen. han är så duktig på att göra trick! hah.
sen skulle jag bege mig hemmåt, men då mötter jag andreaspeas.
så drog hem till honom och mös under mysfilten och drack lite kaffe. :)
resar kom dit med för dom skulle åka till linde och träna fotboll, typ.
knackade på hos hampus så han blev tvungen att bjuda på kaffe också. (:
Sen glodde vi på solsidan också. allt för roligt, som vanligt.. :P
efter solsidan så gick vi hem till tobbe och hängde med han och bk.
och självklart kaffe. och lite harruy potter som var kass. inte så oväntat.
vid nio slutade sofie jobba så då gick jag dit och kollade lite på tv och sådär.
och efter deeeee så gick jag till andreas en sväng igen.
och NU är jag hemma. ouff. vilken dag.
skönt att ba chilla en stund nu. men snart blir det sängenpängen. (:

imorgon är det dags för arbetsintervju. SPÄNNANDE! :D
haha. bläää. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0