shalalalaaa

min fina babyD kom förbi tidigare idag.
han hade med sig cigaretter och kokade kaffe till mig. <3
sen åt vi choklasbollsmet direkt ur bunken. det får man på söndagar.

Sofie ringde mig nyss.
jag ville att hon skulle tycka synd om mig för jag är bakfull.
hon kontrar med att hon har 39.5 gradersfeber. är förkyld och ont i halsen.
jag tyckte synd om mig själv för att jag bara sov fem timmar imorse.
hon sov en och en halv inatt. hon ska då alltid vara värst.
men jag tycker så välsignat synd om henne. lilla skorpan.
jag vill ju att du ska vara friskis, Sofie! <3

nu ska jag glo på solsidan och dricka saft.
sen ska jag nog fanimig sova. så det så.

och jag älskar människan som glömde en hel rapédosa här igår.
Det man lämnar får nån ta. så nu är den min. TAACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0