hjärtandagen. puss på dig.

kunde omöjligt ha fått en bättre stjärtisdag.
började med frukost med sofie och sofia. åt hjärtägg och hade det mys.
sen till fellingsbro för att hälsa på min fina anna.
fick första leendet av minimysen. smälte som en fåntratt. blev blödig och brudig.
åkte till dagis och hämta prinsessan. älskade underbara skitunge <3
hon kan säga så mycket ord nu helt plötsligt. blev brudig igen. så duktig är hon.
hem till mormor och morfar och fikade och snackade skit. fina gamlingar.
tillbaka hem till anna och umgåddes med henne och myste med barnen.
vidare till ola och malin och drack kaffe och hjälpte pelleprins med läsläxan.
tillbaka till frövi och kikade tv med sofie och jimmy.
hem och hängde med andreas en sväng.
och nu jävlar pumpas eminem. min man. alla dagar. min bästa man. mums.
och nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova.

alla hjärtanärtanstjärt dagen behöver inte vara dålig ba för man är singel.
så det så.
och dessutom så fick jag ett allahjärtansdagpaket på posten imorse.
det var ju också trevligt såklart.
det är ju det jag säger. fan vilken kanondag!

Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Mmm å den presenten vat från mig! och den var fylld med massor av KÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK!

2011-02-23 @ 08:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0