vilken höjdare alltså.

förvirrad som vanligt. frustrerad. irriterad. sönder. trasig. depp. sur. bitter.
och såklart hysterisk. som alla andra dagar.
vilken kalaspingla jag är. killarna måste ju stå på kö tänker ni.
vem vill inte ha en glädjespruta liksom. någon som är glad och söt och snäll.
j o m e n v i s s t p r e c i s s å ä r d e t j u v e r k l i g e n .
ska däcka nu. allt kan dra åt helvete. och jag älskar mitt knaper. knaperknaper.
in i dimman. lugnt. tyst. ingen ångest. inga tårar. med lite tur somnar jag snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som Nicke (min sambo)

2010-09-24 @ 22:16:29
Postat av: Pia

Amanda.. Du har säkert en lång kö av killar,.. Du är både snygg och charmig....men jag tror inte du ser dom när du inte mår bra... Fyy vad jobbigt att må sådär taskigt...



Kram på dig..

2010-09-25 @ 15:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0