sommaren 2010

Har du druckit tills du spytt? nope. ;)
Sårat någon? det har jag säkert..
Förlorat en vän? yep..
Träffat nya människor? jadå! :D 
Kysst en främling? japp.
Tagit droger? neje! :)
Haft en sommarflört? nope :)
Gråtit? ja
Skrattat tills du kissat på dig? nej? :p
Tältat? aldrig i livet! ;o
Varit vaken en hel natt? japp
Solat? klart det. :)
Badat? jadå :)
Haft ett förhållande? nope..
Gjort dig riktigt illa? nae..
Gjort några nya percingar/tatueringar? nepp :)
Läst en bok? klart det! :)
Skickat fel sms med flit? haha, nej?
Suttit vid datan en hel natt? ja..
Näckat?
neje. :p
Solat naken? nej :p
Fått utegångsförbud?
haha, vem skulle ge mig det? :p
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej.
Varit i slagsmål? halvt som halvt. :p
Pussat någon utav samma kön? jadå.
Sjungit högt på ett berg? nejdu.. :p
Kysst någon i regnet? tror inte det.
Kysst någon i skogen? tror inte det..
Kysst någon du inte borde? haha, jadå!
Tappat rösten? japp :(
Varit på festival? nej. :/
Bränt dig? nepp.
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? nej
Varit utomlands? ryssland, riga och åland. :p
Gjort ett bra köp? alla köp är bra köp!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? jadå. :)
Haft skadeglädje? ehehehehehehhee. kankse.
Sovit under bar himmel? neje.. spindlar, hallå?
Vad kommer du sakna mest?
ingenting. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0