rösta rätt, rösta rött!

det löjligaste jag vet är folk som säger "jag står för vad jag röstar på, men jag vill inte berätta!" kan du inte berätta så står du inte för det? uj uj uj. nåväl. ser fram emot regerings skifte på söndag. alla rösta vell med hjärtat? hjärtat sitter på vänster sida. och vilken färg har hjärtat? tack. då var det valet klart. och till dom som röstar på SD. jag tycker synd om er. det är bara rasister, nasister och oerhört hjärndöda människor som röstar på SD. så.. nu har jag kommenterat situationen också. kan inte låta bli när folk har såna problem.

sen när jag får höra att det är 15% av sveriges befolkning som har rösträtt men ändå väljer att inte rösta. det gör mig fan mörkrädd. det är en rättighet och en skyldighet. gå och rösta nu på söndag. Vet du inte vad du ska rösta på? rösta blankt. ALLA MÅSTE RÖSTAAAAAAA!

har iaf bestämt mig för att inte prata politik med Vänner.
och det har jag hållt mig till! skönt det. orka onödigt politiktjafs? ;)

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0