öronbarn!

jag hade en fruktansvärd barndom. helt hemsk var den!
jag är nämligen, som det så fint heter, öronbarn!
har opererat in rör i öronen 14 gånger. redan där är det ju synd om mig?
ont satan gjorde det varje jävla gång jävel. hatet!
dessutom var jag på sjukhuset en miljon gånger.
min käre doktor tar fram en tång, varje gång! sen säger han;
titta det är en liten krokodil! sen vifta han med tången. 
nej, det är ingen krokodil? det är en tång men massa jävla tänder! 
den skulle in i örat såklart. drog ut halva trummhinnan och lite vax. frääscht? 
sen körde han in någon jävla sug i örat på mig och sög ut halva hjärnan. 
(jag har alltså en anledning till att jag är lite sinnesförvirrad!)
 detta hände alltså varje gång jag var där. typ en gång i månaden i 15 år.

som om detta inte var nog så fick jag öronproppar!
dom ska du ha i öronen när du duschar och badar..
när man är tio år är det inte jätteroligt att ha grönapluttar i öronen..
speciellt inte när man badade med skolan, eller duscha efter gympan.
man blev verkligen mobbad för sina grönapluttar som stack ut ur öronen.

men det är inte slut där.. nej nej.
när man var på sjukhuset så fick man lära sig mycket olika saker.
tillexempel så lärde min käre doktor mig hur jag skulle snyta mig.
ni förstår. är man öronbarn måste man snyta en borre åt gången.
ingen snabbsnytning här inte. nej nej. en borre i taget. det är viktigt!
och sen fick jag lära mig hur jag skulle göra för att få lock för öronen.
det skulle göras morgon middag kväll. vem vill få lock för öronen?
Det gör ju skitont! men det skulle man göra. tre gånger om dagen.
resten av livet! jag ska göra det tills dagen jag dör. kan dom ju fetglömma!
trummhinnan flyttar sig tydligen åt något jävla håll när man gör det.
och det är jättebra för öronbarn.

allt det här skulle alltså göras för att jag skulle höra som en normal människa.
gör jag det? icke! är förfan halvdöv..

Tack Öron- Näsa- Halsavdelingen för att ni förstörde min barndom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0