ojdå. vändning och virr.

ska lägga mig i soffan och kolla på jersey girl eller vad den hette.
man skulle tydligen gråta när man kollade på den. så det ska jag göra.
sen ska jag lyssna på vacker musik och gråta lite mer.
sen ska jag läsa gamla gamla fina saker och kanske gråta en skvätt till.
sen ska jag sova och imorgon ska jag vakna. lägenheten är fin också. finfin.
någon sa att man fick fina ögon av att gråta. hoppas det funkar på mig!
då får jag snygga ögon och får kolla på sorgliga filmer på en gång. livet!



fast när jag känner efter får det bli propavan atarax och säng.
älskade älskade underbara säng. hatade hatade jävla ångest.
kanske kan jobba på den där ögon grejen trotsallt. m, trort.
sen skulle jag visst vilja må asbra hela tiden. det går sådär.
men jag vill. satan vad jag vill. blä på ångestskitjävel. det vill jag inte.
det kan vi slänga i skogen. och kasta och dö. glad och bra och lycklig.

jahaja. sovgott helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0