musik musik musik

och babyD åkte nyss hem och jag vägrar vara ensam nu. aldrig i livet va.
så jag tar min telefon på flygplansläge (tack Gud för flygplansläge!)
sätter in mina feeeeta lurar i luren och lurar iväg. ha   ha. inte kanske.
men musik blir det. och högt blir det. dunka dunka dunka i hela huvet.
fint det. det bäst med världen är ju musiken. psytrance ska pumpas nu.
ska kila förbi papz och se om han bjuder på kaffe. elfte litern idag då.
tröck i mig en halv pizzasalld och en kaka förut idag. mätt som ett äpple.
slapp man tänka på det också. vore ju förträffligt med pannkaka.
men mår illa som ett as. typ. illa att må illa. jadå. musik och mjukisar.
långkallingar under. fryser ju satan asså. hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0