livets roligaste liv!

haha. fick nyss det roligaste mailet i livet verkligen! :D
något skäääänk som skrev att jag ska sluta leka "pappas flicka" i min blogg.
hon har minsann hört att jag inte är så lugn och fin när jag är "där".
vart det är hon menar har jag ingen aning om.. haha. så jävla rolig!
en sak är säkert. det finns ingenstans dit jag åker och blir värsta djuret! haha.

jag leker inte "pappas flicka" här i bloggen. jag ÄR pappas flicka! :)
Guds bästa barn. ;) i alla lägen, alltid!

men jag gillar idén. åka till någon håla i sverige och djura runt som fan! :D
låter ju awesome.. :D Tack för tipset. :)

Det roligaste var ju också att mailadressen var typ [email protected]
haha. det är ju typ helt dumt att stå för det man tycker. :D
ryckten är så roliga. jag typ älskar det.
så fortsätt gärna att få för er saker och berätta för mig om hur jag är
och hur jag beter mig! ni är väldigt underhållande. :D

puss på dig [email protected]
// djuret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0