jävlar!

insåg precis att jag glömde mina räddare för natten hemma.
nässpray, hostmedecin, halstabletter och propavan. allt ligger i frövi.
jaha. då kunde man ju fetglömma att få sova något inatt. helvete!
jag behöver liksom allt det där. och den andra jävla skitmedecinen..
den glömde jag såklart också hemma. men den behövs inte förens imorgon.
jaha, så då behöver jag inte gå under helt iaf. heja!
jag kanske klarar mig.. kanske, kanske inte. det lär ju visa sig det där.

fyfan vad jag älskar att knapra allt. alltid är det något. knaper knaper.
som en jävla trillare. vad fan är det för liv?
och allt ändrar något. vad ska finnas kvar sen då?
någon som är någon annan? som är långt ifrån jag? jaja, det får vell bli så.
vad fanns det liksom för alternativ?

mina ögon kliar, huvudet sprängs, halsen gör brutalt ont, hostan är hemsk.
snoret rinner som fan aldrig förr. fyfan vad trött jag blir på allt det här.

är nog bäst att gå och lägga sig nu, så man kanske somnar nångång inatt.
planen är vell att orka gå upp innan två imorgon. det lär ju inte gå, dock.
men det sket man vell i? ja, det gjorde man fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0