jag orkar inte

går helt enkelt och lägger mig. det går så snabbt mellan svängarna.
bra.bajs.bra.bajs.superbra.superintebra.toppen.botten.
väldigt tur att jag har haft mina mysiga tjejer här ikväll. love you girls. <3
nu är jag ensam och det går liksom neråt. ah, jag vet inte.
det har ju lätt förmågan att gå neråt såna här ensamakvällar.
blir superdepp av att jag inte har en enda tid att passa imorgon.
skönt också. slipper bli stressad över sömnen. det där med att somna.
men mest deprimerande. alla jobbar. pluggar. har ett liv. någon sysselsättning.
inte jag inte. nej nej. jag bara sover och sover och är såsig i huvet.
får liksom sås i huvet av allt knaprande. är som en levande död. eller något.
en sak som är säkert är att det är en ataraxkväll ikväll. in i dimman, va?
såsdimmamolnsurringetdumtbarabraochfintmedtystnadäntligentystnad.
orkar inte att folk hör av sig. orkar inte att folk inte hör av sig.
orkar inte äta. orkar inte sova. orkar inte gå ut. orkar inte vara hemma.
orkar inte vara ensam. orkar inte vara med någon. orkar inte städa.
orkar inte diska. orkar inte att det ser ut som en krigszon här hemma.
orkar inte bry mig. klarar inte att inte bry mig. orkar inte gråta.
orkar inte skratta. orkar inte skrika. orkar inte förklara. jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0