ja men blä och fy och dålig musik på stereon,.

en plattång till luggen. en till vanliga håret.
är inte en lugg vanligt hår? tiotusenkronorsfrågan. pass på den.
har ju ändå fett med cash så behöver inte bli skyldig mig själv så mycket.
helt förvirrande och tramsigt. älskar att föna håret. det är så varmt.
och skönt är det ju med värme. kanske ska köpa en bastu.
ha den i skåpet. eller i sängen. skönt att sova i en bastu.
skönt att sova överhuvudtaget faktiskt. kanske ska ta en eftermiddagslur?
eller platta det där vanliga håret som alltid lockar sig. fult. apfult.
ska gå till tempo för att köpa popcorn till mitt lillhjärta.
hon älskar ju popcorn den där sofie. såfinsofie. tempotempotempo.
som skynda och en affär. undrar om pappa bjuder på kaffe.
tempo ligger ju så nära. närmare än hit. dit. är det nära nog.
ska jag gå med lockig lugg? vart är den rätta plattången?
jag kanske ska sova istället va? har ju tvättstugan full med tvätt.
tom garderob. full tvättstuga. full tjej. nej tyvärr.
skiter i håret och kläderna och allt. eldar upp kläderna. men inte håret.
det gör nog ont. jag ringer till pappa och tvingar till mig kaffe.
men hinner jag det? snart kommer ju mina S. sofie och sofia. såfina.
då säger jag bara hejdå nu. och jag ska platta luggen. jag lovar, locken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0