hej hej

det regnar ju förjefla mycket ute också.
inte sitta på ballen och dricka kaffe och kedjeröka alltså? jofan.
lite vatten dör man inte av. att man blev blöt sket man vell i.
väntar på babyD. som alla andra dagar också. jag gillar det.
ska kanske äta lite frukost nu. men vet inte om jag har något hemma.
jag får nog dricka öl. eller mjölk från juli. fint det.
nej såklart så tar jag ju kaffe. det är ju livet gånger nio. fint fint.
en hårdsmörgås eller röka lite till så blir man ju inte hungrig.
spagetti är ju fint också såklart. det tycker jag om. ketchupen slut.
får vänta på babyD som kommer med presenter och är bäst.
lite kaffe och kaka ska det nog gå ner någonstans. och knapra.
det är ju dags för det nu igen. fint det. vad är det för liv lixxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0