blablabla

If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Cause they're all wrong and
That last kiss
I'll cherish
Until we meet again
And time makes
It harder
I wish I could remember
But I keep
Your memory
You visit me in my sleep

ska gå hem till pappa och umgås nu. mysa lite med en brun hårig boll.
kolla lite på tv. mata bollen med morötter så han tycker om mig mest.
allt är en tävling här i livet. men fan vad han rivs när han ska gissa.
mina armar är helt försörda. ska mysa med min kisse också.
min fina fina kisse som jag saknar hela tiden och varje sekunde. han är mys.
han är den bästa lyssnaren i hela världen. och han har en mjuk mage.
en jättetjock jättemjuk jättelurvig gråta-ut-i-mage! fina fina katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0