bläää!

jag önskar att det fanns ord som kunde beskriva det här. hur det är.
hur det känns. jag önskar att någon förstog hur det känns. vad som hörs.
vill att man ska kunna sätta fingret på precis vad det är. göra något åt.
göra allting rätt. men nu är det inget rätt. inte ett enda rätt. bara fel och fult.
som ett litet jävla djur som sitter där inne och förstör och fångar andningen.
och sätter en jävla fart på saker och ting där inne. på hjärtat. på hjärnan.
att inte få en jävla blund för att något annat hörs. någon annan. men vem.
inte jag. men ändå ingen annan. det kan inte sägas med några ord.
jag väljer inte. men det är ändå jag. fast en annan jag. hur ska man säga?
hur ska man förklara när man inte har någon aning? vilka ord använder man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0