wihoo

tänkte precis klicka hem en onepiece för 1500 kronor.
jag tänkte att äsch, det kan man ju ta på faktura.
då behöver man ju inte betala nu. då kan man vänta.
vänta tills man får pengar. men då har dom lagt på 1000 i förseningsavgift.
och sen lägger kronolle på några hundra när det kommer dit.
jag vill slå sönder mig själv för att jag var så nära att beställa.
men jag vill pussa lite på mig själv för att jag insåg att jag inte kan.
det är första gången på väldigt länge som jag tänker ett steg till.

och idag har vart en bra dag. med skratt och fniss och bus.
och inte en enda gång på hela dagen har jag känt mig fel.
långt ifrån rätt. men jag har inte känt mig Fel. fyfan vad jag är bra.
eller fyfan vad mina miljoner piller är bra, kanske? skitsamma.
jag tar åt mig hela jävla äran och bara njuuuter av den här dagen.

men igår missade jag min tvättid. och diskberget växer.
att inte kunna ta tag i vardagliga saker.. inte fatta att man måste.
inte hitta nån som hellst jävla ork till att laga mat, städa, diska, tvätta, gå ut.
dom flesta dagar får jag anstränga mig till max för att orka umgås.
träffa människor. bara hänga med folk. jag får ta i från tårna för att orka.
orka ringa och fråga. orka gå hem till någon.
men när jag väl är där så får dom ju mig att må så bra. mina tjejer. <3
jag  vill  inte  ens  tänka  på  hur  det  vore  om  jag  inte  hade  er. kärlek!

nu ska jag ignorera disken en stund till och dansa lite istället.
fan vad jag ska dansa. ner med rullgardinen och ba dansa.
psyka loss och djura. till mitt älskade psytrance. älskar det verkligen.
GMS - beetlejuice äre som pumpas nu. love love love.



lyssna och njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0