vin niv

sitter och dricker vin med mina tjejer. är full och det är livet.
det man inte ångrar idag kan man ångra imorgon. ;) hahaha.
nej men visst va. ska fortsätta med mitt vin. flaska ett borta.
in på flaska två. sen trean. sen fyran. men vi kör på ba.

imorgon ska jag klippa mig också. spänning i livet gånger två.
fick vin av mina tjejer. sofie sofia jenny och jenny. gött det.
blommor av babyD. sen en bok och lakan och en hylla av pappa och brita.
Dagens bästa var ju att jag fick ketchup av hanna. ;) haha. roligt! <3
sen en fin ljusgrej. sen min iphone såklart. pengar av mormor och morfar.
massa fint helt enkelt. en bästig födelsedag.

och på lördag skulle vi ut och sådär. sexparty också. haha.
nej men skitsamma.
man kan ju skämma ut sig. :D hahahha.

vin nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0