torrrrrrsdaaag.

idag köpte jag medecin för fyra veckor framåt. det kostade sju kronor.
ena dagen kostar det 2000, andra dagen sju kronor. roligt tycker jag.

köpte världens fulaste keramiksnigel idag på röda korset! hahah.,
och en fulsöt nyckelpiga. dom står i bokhyllan. underbart!
älskar såna där äkta fulfina saker som mest är fula. haha.

sofia kom hit på kaffe. sen åkte vi till banken och röda korset.
sen mötte vi babyD. han och jag gick till apoteket.
sen hem till mig och drack massa kaffe och åt solbullar. fint det.

nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag. lååång dusch blir det. hihi.
ikväll ska jag och big gå ut med boll. mysigt mysigt.
farväl då.


och jag längtar tills på lördag. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0