och sen kom kvällen.

dunk dunk dunk dunk dunkdunkdunkdunkdunkdunkdunk
dunk dunkdunk dunk dunk a dunk dunk dunk dunkdunk t dunk dunk
a dunk dunk dunk r dunk dunkdunkdunkdunk a dunkdunk dunk dunkdunk
dunkdunk x dunkdunk dunk dunk dunk.

det är det där med kvällar. eller nätter rättare sagt.
det är liksom en nerförsbacke till mina kvällar.
så jävla långt ner. och så jävla atarax just nu.
såsen i huvet är här. tog två för en halvtimme sen.
nu en cig sen lägga mig i sängen och låta såsen och dimman ta över.
älskar den här känslan mest av allt ibland. jahapp.
normal jävla männiksa? nej störd som ett stördo är jag.
men man får ba bita ihop vetni. inget annat att göra.
bita ihop som fan kan man.
imorgon ska jag diska och boka ny tvättid. hoppas jag.
sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0