månad fyra.

dag tremiljonersjuhundrafjorton.
jag. är. så. dålig. på. det. där. med. känslor. amen.
kan inte så mycket om det där och vet inte riktigt.
vill ringa min lasseläkare.
säga åt honom att ge mig en kuckelimuck medecin.
så att dom där neråtdagarna försvinner helt och hållet.

timme sextusenåttahundraförti.
musik är det bäst av allt bästaste.
jag blir hellre blind än döv. hellre allt än döv.
jag behöver mina öron så himla mycket.
sen att dom oftast inte funkar är en annan femma.

år fyra.
borde gå och lägga mig nu på en gång..
missar jag telefontiden på soc imorgon ska jag slå mig själv.
för då får jag inga pengar. och då får jag inget vin. och inget kaffe.
är så välsignat röksugen nu igen. hoppas sofie ringer snart.
hon jobbar natt och är helt vaken hoppas jag och tror jag.
men hon skulle faktiskt ringa efter robinson. det är typ nu.

sekund nittio.
konstigt att en sak kan verka jätte bra ena sekunden.
nästa sekund har man brutalångest och skäms och sådär.
och orkar mest inte tänka på det men kan inte låta bli.
det var så jävla fel den här gången. massor med fel.
får inte göra sååååååå. det gåååår inte..

minut sju.
sju och en halv för att vara exakt.
har så jävla mycket att skriva. men orkar inte ens.
ska trilla lite och gå och däcka. vill bada också.
imorgon ska jag dricka vin i badkaret och ha tändaljus.
och sen ska jag städa lite här hemma för det behövs.
jag måste måste måste städa.
och jag vill bli rånad idag. kan någon råna mig nu? ttttack.

ja men då vet vi ju allihoppa hur allt ligger till nu då sannerligen.





vecka nummer arton.
(eller som gamla säger; aderton.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0