lyckat!

idag gick jag vilse i frövi. jag glömde liksom bort att tänka på vägen.
man går inte vilse i frövi. det gör man bara inte. men hjärnan var så full.
full av annan jävla skit än att orka tänka på vägar och såntdär. full med blä.
om två timmar fyller jag tjugoett år. jag känner mig som en barnrumpa.
vem fan räknar ner på timmarna när man är tjugoett? förlåt, tjugo..
morgondagen kommer börja med att jag ska höja dos på ena medecinen.
jag fyller tjugoett och knaprar som en trillare. fan va festligt alltså.
sen måste jag ju till apoteket och hämta andra piller. älska livet och sådär.

och jag är så jävla bitter så jag orkar inte ens med mig själv just nu.
ska trycka i mig atarax, som är min räddning, och sen gå och sova.
klockan tio. vilken partykanontjej jag är. jovars. verkligen..

ser iaf fram emot att bror spenderar hela dagen här hos mig imorgon.
fina fina storebror. älskade älskade lillastorebror. som är den bästa av allt!

och sen att människor är cepe och att allt är drama. det sket man vell i ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0