lördag, vin och sexparty

efter artontusen missade samtal imorse bestämde jag mig för att svara.
fick typ 11 minuter på mig att bli klar, sen blev det linde med sofie och sofia.
först till systemet och köpa vin, sen till bellas och käka lunch. :)
hämtade emelie också, sen tillbaka till frövi. jag drog hem och däckade lite.
nu är jag pigg och glad igen! :D

sitter på balkongen med en kopp kaffe och chillar lite nu.. väntar på jonis.
hon ska hit och dumpa bil och grejer, sen drar vi till sofia på sexparty. :D
sen blir det en hel del vin ikväll, såklart. ;)
och så får jag jonisponis på soffan ikväll. :P haha. det blir ruuuulit! :D

nej, in i en dusch nu då och göra sig iordning.. ute i god tid som vanligt. not!
ha en världsbäst lördag! det ska jag ha. :D puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0