låt mig bara andas ge mig lite luft.

jag och daniel tog en tur till örebro och käkade på china garden. mysigt!
nu är jag hemma igen och det är fredag och det händer absolut ingenting.
blir så jävla bitter alltså.. vill typ supa mig snygg och lycklig!

klockan är inte ens tio och jag kastar in handduken och går och lägger mig.
härligt och spännande liv? inte det minsta lilla. helt jävla värdelöst.
kan nån ba ge mig en fet jävla smäll? eller kapa av mig benet.
vill ba känna att jag lever en stund. att jag finns och är. är värd.
nej, nu går det neråt i bloggandet. emoamanda börjar komma fram.. sååå..
HEJDÅÅÅÅÅÅ!




no brain no pain for god's sake i'm insane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0