jommagarasatniagraba, typ.

idag lyssnade jag igenom massa gamla skivor som jag bränt för hundra år sen typ. hittade en skiva som var sex år gammal. skitmusik lyssnade man på. men det sjukaste var att låten som jag blev av med oskulden till fanns på den skivan. har inte hört den på säkert fem år. det är en arabisk låt. och jag minns verkligen inte vad den handlar om, men den är riktigt jävla dålig. hatar den brutalt mycket. det är en skrikig jävla låt. araber kan fan inte sjunga. låter som att dom blir torterade.. skitlåt helt enkelt. punkt. fast hela grejen var ju fel. så jävla fel. så jävla dumt. men vad ska man göra? det är jävligt lätt att vara efterklok, va?

sitter på min älskade balkong och kedjeröker såklart. kärlek.
två och en halv man på tv. men ser det inte här i från. bara hör det.
böt precis påslakan i sängen. och duschade innan det. göttmos.
jag halkade i duschen. slog huvet satans hårt i kranjäveln.
tror jag fick hjärnskakning eller nått. ont gör det iaf.

lyssnar på finaste låten om och om och om igen. vackört.
snart sängen tror jag allt. låter som en bra idé.

sov gott då. pözzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0