freeeeeedagsmys?

mötet idag gick faktiskt jättebra.. över förväntan! ser fram emot det här.
det kommer bli toppen. det känner jag på mig alltså. (: hjärta på ann-charlotte!
det enda problemet är att jag inte får ha min psykologkontakt kvar..
eller får och får. dom rekomenderar mig att inte ha det kvar.
känns sådär i ärlighetens namn. men men. som sagt. det blir bra det här..

nu sitter jag hemma hos storebror med mamma. (: trevligt.
Snart kommer babyD hit också. (: då blir det fika för hela slanten.

och idag är det en bra dag, men jag har ingen aning om vad som händer.
det är ju trotsallt fredag. men jag ska nog ta det lugnt ikväll. :)
nåväl. puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0