ffffukkkkkkkkkka uuuuuuurrrr!

har haft en sjukt trevlig kväll med bästa folket i världen, typ. (: <3
man lär sig något nytt varje dag. och man väljer sina strider.
jag tar en dag i taget. och lever för dagen vaaaaavava?
och du skulle inte tro dina ögon om en miljon eldflugor kom.
det är kallt satan ute just nu. säkert massa minus.
jag är bitter för tillfället. men det går över. som allt annat.
saknar sven så att jag snart sprängs i bitar. det går däremot inte över.
daniel är bäst som kom och hämtade mig och skjutsade runt mig.
"det luktar suspekt här inne tjejer. vi misstänker brott."  
nu blir det en dusch. sannerligen det bästa i livet.
sen atarax och inte-vara-för-glad-piller. ja men underbart asså.
sist men inte minst absolut inte minst men sist.
jag tog en kula för dig. jag fick en smula tillbaka.

Kommentarer
Postat av: edit

you would not believe your eyes, if tenmilion fireflyes lalallalal!! ^^ <3

2010-10-17 @ 11:58:47
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0