den värsta torsdagen i livet.

vaknade imorse efter två timmars sömn med en ångest och bakfylla som inte var från denna värld. det blev strömpis igår. kramades lite med jockiboi. tufft. stressade sönder imorse och skyndade mig till bussen eftersom jag skulle träffa min soctant så hon kunde ge mig fett med para. var i linde typ 5 i elva. helt lagom perfekt till mötet. går in och anmäler mig i receptionen. nej, det är imorgon halv elva som du ska vara här. jahaja. jag hatade mig själv mest på jorden. sa dom fulaste orden jag kunde innuti mitt huvud till mig själv. mötte iaf bror och sandra. följde med dom hem. fick min älskade cola. åt mat. babyd kom så fick vi kaffe. ångesten kvarstog. bakfyllan med. ville typ dö. eller sova iaf. sen gick vi till banken så nu har jag ett bankomatkort. fan va spännande. sen runt runt runt. sen hem och däcka. sen picasso med min sofie. sen till pappa och b12. sen hem och glo tv. och ångest och bakfylla. fel andetag. fel hjärtslag. fina ord från fel mun. usch. ska nog krypa ner i sängen och glo scrubs och dricka pucko. jag vägrar åka till soc imorgon. jag var ju där idag. det får fan lov att räcka. jag får vell ringa och säga åt dom att ge mig fett med cash liksom. det fattar ju för fan vem som hellst. eller hur va. jajemen. förutom idag så mår jag bra nu för tiden och det tycker jag om. fortsätter knapra för glatta livet och skiten hjälper ju faktiskt. helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0