pimplar kaffe för glatta livet!

kaffekaffekaffe. funderar på att ta en smörgås. lyxa till det lite.
blir det kvällsmat eller frukost då? hm. livets stora gåta.

b8 ringde nyss också. (: hon ska snart komma hit med lite mjölk.
kom ju på att tanten som kommer hit sen kanske vill ha mjölk i kaffet.
och jag har inte alltför mycket saker i mitt kylskåp. haha!

det stör mig att det regnar ute. det kommer ju bli snorhalt. ;o
då kommer jag halka och halka.
sen kan jag berätta det för sofie så kan hon skratta åt mig. :)
ska faktiskt sätta mig och skriva ett brev till soff nu. kan ju vara trevligt. :)

inte har jag gjort mycket nytta här hemma inte.. hm..
kanske dags att sätta fart nu, på riktigt.
snart kan jag duscha också. när grannarna vaknar. (: yeeey.
och tvättstugan ska jag gå till. kanske finns en tid till mig. (:
blommorna har jag dränkt. skräpet har jag slängt.
gud vad jag är duktig såhär på kvällskvisten. eller morgonen.
tillbaka till livets stora gåta igen. vem har dessa stora svar? inte jag.

i'm not afraaaaaaaid. lalalalaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0