onsdagshäng överallt.

Daniel blev sugen på tacos idag så han frågade mamma om hon bjöd på det.
hon sa typ ja om ni skyndar er för vi står precis och lagar det. sjukt alltså.
daniel säger att det är han sjätte sinne och veta vad folk ska äta. jag tror det!
vi brummade iaf iväg till fellan och käkade mat och drack kaffe. trevligt! <3

vi tog en sväng hem till daniel sen och hämtade hunden och sådär.
sen släppte han av mig hemma hos sofie där det var onsdagsmys. (:
sara, jenny och jenny var där. det var välsignat mysigt såklart. hihi.

sen var det dags för lilla alfadji att förgylla min dag lite.
lyssnade på honom och gick hem till paps och sa "TJENA MITTBENA!", typ.
hämtade massa grejer som har legat där i tio år, nästan.
min tröja som jag fick av mormor förut, mina vantar som jag fick av morfar,
mitt schampo och hårspray som jag fick av anna, min saft som jag köpt
och åtta par superbra strumpor som jag fick av b19. göttgöttgött.

nu sitter jag hemma och lyssnar på musik och ba chillar.
puss på den här dagen för den har vart bra! så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0