naturligt extra ordinär.

från och med du.
f r å n o c h m e d d u

ska lägga mig och sova nu.
vill lyssna på hjärtslag. men det går inte för sig.
jag får kramas med reservlennart istället. min ko.
hatet på att sova ensam alltså. h a t e t

och jag är så välsignat dålig på det där med att chilla.
nu nu nu ska allt hända. helst igår.

ska till fellingsbro imorgon.
träffa tjockpannkakan som fyllde ett år idag.
men jag försov mig. vaknade 17.17.
som sagt. det andra är välkommet. men inte tröttheten.
för den är allra värst. sov bort flera samtal.
skorpan hade ringt massa gånger.
och faster också. hon hade ringt pappa också.
måste verkligen sluta sova såhär mycket.
måste bli pigg och glad nu. imorgon ska jag vakna nio.
sen ska jag äta frukost och dricka kaffe. städa lite också.

nej men vafan. jag måste sluta blogga också.
blir uttråkad av mig själv. lyckat.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har det bra amanda!

tycker din blogg är super fin! :)



/ Sanna

2010-11-13 @ 14:36:48
URL: http://sokih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0