lillsnoris och storsnoris

är bitter för att jag inte var på ritz ikväll och glodde på min man.
även lite bitter för att lillsnorisen har smittat mig idag. nu är jag snoris.
är bitter för att ingen har tid att dricka vin med mig i helgen.
och ennu mer bitter för att jag sitter och är bitter.

i helgen ska jag fan baka lussebullar.
ska lägga smågrus och hundhår i hälften.
dom ska jag ge till mina vänner. gud vad jag är snäll.

imorgon är det möte. tack till big som skjutsar mig. <3 gulle.
och grattis som fan till skorpan sofie som fick körkort idag, igen! (:




ja, ni fattar ju att man inte kan låta bli att pussas med henne!
men då får man också skylla sig själv om man blir snorig och sjuk.
nåväl. hade det super mysigt med prinsessan idag. love you lillsnoris! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0