jag har så tråkigt.

klockan är nästan tre. jag är sjukt trött. men nu kan jag ju inte sova. nej nej.
kollar på roast på berns just nu. har precis hinkat kaffe. mums ja.
har cpmongoryck i ögonlocket ungefär hela tiden. störande irriterande.

ska städastädastäda. snart.. orkar typ inte. har iaf diskat lite.
och blev glad i själen när grannen sa att han inte hörde min musik.
hade på lagom högt på datorn och han hörde ingenting. underbart!
så då kan jag ju lyssna på min man hela natten. det är ju guld. eminem<3 iih.

ska springa ner och kasta massor med sopor snart också. och dammsuga.
tur att jag har livets tystaste dammsugare. och damma lite med. behövs.
vattna blommor. sortera posten. sortera tvätten. bädda rent i sängen.
ska nog lösa lite korsord också. ehehehe. kommer inte bli städat.
varje gång jag kommer på mina älskade korsord så blir inget annat gjort.

nej, om man ska brygga lite mer kaffe kanske.
min kaffebryggare är trotsallt bäst i hela livet. kärlek<3

jag har så tråkigt så jag kanske till och med rakar bort pälsen på benen.
men då måste jag ju leta fram långkalsongerna, och det är ju synd.
äh. kanske ska spara ett tag till. det är ju mysigt och lurvigt.

jag tycker väldigt mycket om eminem.
och johan glans. och magnus betner. och shat atci.
och timbuktu honom älskar jag.
och ken. och jd. och turk. och pappa. och bob hansson.

dom roastar johan glans nu i bakgrunden. men jag bloggar istället.
jag är inte så tråkig så att klockorna stannar.
jag är så jävla tråkig så att tiden går baaaakåt.
idag umgåddes jag med mig själv hela dagen.
sen när jag kollade på klockan så var den halv tolv. på dan. 1995. blä

och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0