ingen sömn för fröken andersson inte. icke sa nicke.

har myst med mormor och morfar idag. mina gamlingar<3
blev bjuden på mat och fika. och fick en tröja och ett par vantar.
alltid lika mysigt att vara hemma hos dom. (:

sen har jag vart hos pappa och b12 ett tag sen hos fia. (:
nu sitter jag hemma och har tråkigt.
borde städa som fan eftersom jag ska ha möte här hemma imorgon.
men det verkar ju jobbigt? och när ska jag hinna sova då?
behöver ju mina 24timmars sömn. ;o
nej, om man skulle skita i att sova kanske.
städa och diska istället. och kolla tvättid. kanske finns klockan sju. ;o
jahaja, så fick det bli. sova kan man ju göra när man dör. :)

och mitt livs nästa uppdrag ska bli att köpa en pipa och en hatt.
det är något som varenda människa borde ha. så jävla värt.

och på lördag kanske det blir stockholm.
om det inte blir snöstorm och trams. mysmys <3







jag gick i ett kvarter idag
som en gång var min hela värld
allting var ju enklare då
men inget kan bli vad det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0