heartless amanda.

mina naglar är så nerbitna att det gör ont. varför?
jag som inte ens biter på naglarna i vanliga fall.

har druckit för mycket vin för att vara en måndag.
men det gjorde ingenting för jag hade det väldigt trevligt med folket, yes.
och dessutom gick jag hem alldeles lagom tid för allting japp.

och jag är så välsignat dålig på det där med namn som börjar på M.
alla låter ju likadant. markus martin mattias magnus mowgli. typ.

mötte tre 50åriga män på vägen hem som gav mig skamlösa förslag.
någon med moped erbjöd mig tjugi spänn för att make some love.
tackade vänligt men bestämt nej till det förslaget faktiskt.
dom ville ha cigaretter och piller av mig och pussade min hand.
gav dom några cigaretter och sa att jag inte pysslade med den sortens knaper.
dom trodde mig inte. sa att jag såg ut som en typisk pillertrillare. tack tack.
blev upprörd och sa att nu var det godnatt som gällde.
någon skrek tjackpundare efter mig och dom andra försökte tysta.
nu är jag äntligen hemma och ska trilla. ha-ha-ha va roligt, inte!!!

jag känner på mig precis vart det här är på väg just nu.. inte uppåt i alla fall.
åt andra hållet liksom. inte bara en dag. många jävla skit satans piss dagar.
orkar inte en sån här jävla period just nu snälla gud i himelen.
måste ringa lasseläkare. får inte bli sådär igen. inte nu. orkar inte. blä.
men jag har varit där förut jag är beredd.
"jag är inte rädd." jo, det är jag. satans rädd. orkar inte orkar inte orkar inte.


scrubs blir det på tv och lite sova för min del.
imorgon ska jag tvätta. det får inte försovas. icke sa nicke.
sov så gott och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0