giraff och älgöl

igår natt ringde det. jag hade 20 sekunder på mig att komma ner.
hoppade i dojorna och satte mig i bilen som stog och väntade.
ut i skogen där det var alkoholafton och folk chilla. trevligt!
sen fick jag för mig att ha någon slags efterfest..
blev bara några stycken som jag kastade ut vid nio imorse.
då skulle det minsann sovas. välsignat trött och full var jag då.
men icke sa nicke va. hade en karl i sängen som snarkade som tio älgar.
och mmm-ade hela morgonen lång. jag sov mellan 11 och 12 bara.
vaknade av att jag höll på att bli strypt för att han ville bara kolla om jag sov.
blev livrädd och trodde jag skulle dö, ungefär. och skrämmas. jobbigt.
vi låg i sängen tills fyra när vi insåg att det här hade vi inte tid med.
big och sofia kom och plinga på på dagen också. eftersom jag inte svarade.
men jag var ju bara trött. så väldigt trött. ville sova så himla mycket.
skulle på lindebordell idag men det orkade jag inte. ville helst sova.
in i en dusch, världens största kopp kaffe och sen hem till paps.
blev bjuden på mat och gosade med kärleksbollen. <3
nu kom jag nyss hem och har fortfarande inte sovit.
borde verkligen göra det nu på en gång. nu nu nu. men vill inte. 
kollar på en bra film på femman. fast egentligen är den kass.
nu ska jag vila lite. skööönt.
puss och kram


- hur fan ska jag vara för att du ska bli nöjd?
- vad sägs som att prova kåt, glad och tacksam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0