förlåt att jag aldrig nånsin sagt förlåt.

har lyssnar på medina-sagoland på repeat i fyra timmar nu.
det går inte att tröttna. den är så brutalt extremt sjukt bra. love!

jahaja, sen sitter jag och spanar runt på internet och får för mig att jag har
fel på min sköldkörtel. en läkare har faktiskt funderat på det en gång i tiden.
och nu har jag då diagnoserat mig själv. haha. det är ju livet.
nej men man kanske ska gå iväg och kolla? eller inte.
för sist dom ville kolla skulle dom ha massa blod från mig, och jag vägrar.

klockan är så välsignat mycket nu igen.
ska vell kanske gå och lägga mig. tänkte dygna men har så tråkigt.
måste vakna i hyfsad tid imorgon så jag hinner träffa Sofie <3
har inte sett bruden på tio år elva månader och fyra dagar, typ. 

Please hold me...
Don't touch me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0