fåntratt

idag hade jag så tråkigt att jag låste upp dörren.
utifall någon skulle få för sig och råna mig. eller hälsa på lite.
ge mig lite sällskap en liten stund.
det sket sig. inte ens en ynka tjyv fick jag hit.
gick ner till mannefolk och kastade bort en timme av mitt liv istället.
är så uttråkad nu igen. så trött så jag inte ens orkar klättra på väggarna.
tror jag ska köpa mig en fågel. eller en fisk. eller mittimellan.

känner mig som en fåntratt lite då och då. nu till exempel.
och ont satan i gatan i magen har jag.

och jag mår braaaaaa. lalalalaaa.
vaknade sannerligen på rätt sida av vårtsvinet idag.
en bra dag, tjohoo.
många bra dagar på rad. fler vill vi ha.
knaper kan löna sig i slutändan. truddilutt på det, va!

och jag sover med rullgardinerna uppdragna för då ser jag himlen.
det är ju väldigt vacker alltså. typ typ typ typ  dyp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0