änglalik. sagoland. nittonhundranittinånting.

cocacola och mammas pannbiffar.
hon är ju tre gånger så gammal.
ser dig djupt i ögonen. återspeglar änglalik.
föddes som alla dom andra.
vitt på svart.
colan är avslagen.
rev sig själv på armen drog hunden i svanstippen.
plutade med pussmunnen.
gick förbi dig på stan såg ut som du var glad.
i mitt sagoland tar du mig i hand igen.
för mig det bara fanns inte.
varför kommer du tillbaks i mina drömmar?
en gång i tiden var du min.
men nu är du bara en dröm.
fightas med mamma pappa brorsan.
gjorde mig välförtjänt av veckopeng.
jag och paul blev alltid hämtade sist på fritids.
min pappa var störst och starkas.
tjuvkikade in på tjejerna.
fejkade mitt målbrott.
nittonhundranittinånting det var back in the days.
får jag lov om en dans?
mitt liv har varit som hämtat ur peter lemarc låtar.
jag var kär i kim.
gillar du håll i gång? brukar du dölja din morgonbånge?
käkade makaroner.
det var back in the days.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0