tvätt och djungelbok.

thindra är inte helt överygad om att det var en bra idé att slänga hennes gosedjur i tvättmaskinen. men det fanns inget val. det är ett gosedjur som jag hade när jag var liten, och nu använder hon den varje dag. har svårt att tro att den tvättades någon gång under min tid. så den var minstsagt väldigt skitig! men nu ska den fan bli ren! :p haha.

nu ska vi kolla på djungelboken. blääää! jag vill hellre kolla på tjorven, men hon vägrar! :o typiskt. men klart prinsessan ska få som hon vill. ;) haha. hon hade tydligen sagt till sofies pappa idag att hon ville äta sockerpizza, så jag får vell googlea recpt på det också.. tror dock inte att det finns. haha.

men men. nu ska jag hjälpa henne och leta efter något..
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0