sista dagen!! :(

kom precis hem till malin och pelle.
sista dagen i skolan idag ju!! nu är jag färdigutbildad personlig assistent! COOLT!
men fytusan vad jag kommer att sakna vissa människor. helt crazy.
Har träffat en hel del idioter som man har sett varje dag i nästan ett år ju!!! :o
Men såklart idioter som jag tycker väldigt mycket om och som jag kommer sakna!
sprang typ runt och kramades hela dagen idag..
var så noga med att hinna säga hejdå till alla så att jag tillochmed glömde mitt kursintyg kvar i skolan. lyckat? Men Hans sprang ikapp mig och lämnade det, så jag fick med mig det hem iaf. tur det!

aja, som sagt så är det pelle och malin häng som gäller.
senare blir det kaffe hos mattepatte. (:

nu ska pelle ha datorn. PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0