idioti!

"Hej jag heter Johan! Jag har en förvärvad hjärnskada. Men jag har ingen personligassistent för jag kan föra en gaffel från tallriken till munnen och jag kan torka mig själv i arslet när jag skitit. Då har man inte rätt till assistans!"

sen att personen kanske inte vet när man ska äta, om man har ätit, hur mycket man ska äta, hur ofta man ska äta, vad man ska äta, varför man ska äta och hur man lagar mat det är skitsamma. för man kan ju fortfarande äta. heja sverige!!!!!

om man kan torka sig i arlset efter man har skitit men inte vet om när man är bajsnödig, man vet kanske inte vart toaletten är i sin egen lägenhet, man kanske inte kan klä på sig själv, man kan inte tvätta sig överallt när man duschar osv osv osv. men om man kan torka sig i röven, då kan man klara sig själv!

det värsta jag vet är när folk säger att dom är STOLTA över att vara svensk! fyfan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0