honnohonnoluuulu

hellluuuuuu.. idag har jag vart på arbetsförnedringen. jävla surkärringar som jobbar där alltså., blir sjuk lack!? hur svårt kan det vara att va lite trevlig nångång? herregud.

sen fick jag iaf mitt dubbelduntäcke, så då blev jag glad igen! (: fatta mys det kommer bli att sova nu. :D helt perfeeeect verkligen! :D love it.

efter det så begav jag mig hem till sofie där vi mest hängde och sådär. sen kom jenny och då lagade vi tacos. (: mumsigt var det sannerligen. sen hängde vi lite till och snackade mest skit ochsådär. alltid lika trevligt. :)

nu sitter jag hos pappa. ska sussa här inatt. (: imorgon blir det att städa hur mycket som hellst. sen åka på bio och se SATC2  med sarapara. (: på sverigepremiären och allt. ;) hoppas tvåan är lika bra som ettan! :D

nu är det dags att sussa snart, så puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0