HIVrådet

jag är ambassadör för knullträdet! Det är en sida där man kan få reda på hur många man har haft sex med – egentligen! Om man tänker att den man haft sex med i sin tur har haft sex med flera andra, så blir det ganska många.. Hur många har du haft sex med? Kolla in på http://www.knulltradet.se/ 

Så att! Jag tycker ni ska gå in och kolla runt lite.. Det är en sida som är gjord av HIVrådet så det är ingen snuskig och töntig sidag.. haha. Jag har haft sex med 740 personer! Say what? :o Nåväl. Eftersom jag är ambassadör så var jag tvungen att ge lite reklam. (:

så stay in school, använd kondom osv osv.
Det är faktiskt ungefär 40.000 personer som får klamydia varje år!
Och nästan 500 personer får HIV! Det är ju inte värt det, och det vet ju alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0