google<3


älskar googles bild todaaaay! soooo lovely!! :D pacman<3

idag hängde jag som sagt hos malin och pelle efter skolan. (: Sen drog jag till mattias och drack kaffe och sådär. vi spelade kort ute i solen med daniel också. (: ytterst trevligt.. :)
efter det drog jag tillbaka till malin eftersom jag glömde min tröja där innan. där bjöd dom på grillat och mysigt sällskap. (: Lånade två filmer av dom också, så snart kommer Alex och kollar film med mig. (: haft en toppen dag idag verkligen!

jävligt sorgligt att säga hejdå till alla man förmodligen aldrig kommer träffa igen. men så kan det vara. inte mycket att göra något åt..

nu ska jag kika på så ska det låta och vänta på alex.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0